sâmbătă, 3 mai 2014

MFIL - "Movimento Federale Per L'Integrazione e Legalità"


Îmi place să ascult, să analizez și să accept ceea ce este drept, în conformitate cu ceea ce eu consider că este just
In baza principiilor mele personale de viața, pentru întreaga societate si nicidecum PENTRU MINE ÎNSUMI !!!
"Mișcarea federală pentru integrare și legalitate"
Așa cum am menționat mai sus, nu este o mișcare a mea, este un alt dar al meu pentru societate, împotriva răului general care ne înconjoară.
 La atingerea 100,001 de înscriși, va fi stabilit primul congres european, unde v-a fi ales Consiliul Federal, cu speranța că acesta va fi cel mai frumos curcubeu multi-etnic văzut pina acuma.
Deși eu sunt fondatorul, nu sunt nici capul, nici patronul nimănui și ceea ce fac, o fac cu speranța să se trezeasc puținul sens de umanitate care încă mai hiberneaza în fiecare dintre noi.
Iulian Braniste 
"Proiectul Sănătatea"
Un proiect privat, personal, de sănătate, în sprijinul persoanelor în vârstă și a copiilor.
"Cine nu are bătrâni, este obligat sa si-i cumpere", ei sunt sursa de înțelepciune, înțelepciunea omenirii!
De câțiva ani, la cerere, am creat și am început un proiect de construcție în cadrul căruia ca întotdeauna, am impus prezenta unui mic capitol in favoarea cetățenilor.
"Projectul Sănătatea", care include la terminarea construcției prezența unei farmacii în interiorul clădirii, pentru bătrâni și copii prezenți în satele vecine, pentru oameni care nu pot să se deplaseze pentru a găsi unele medicamente in orașele mari.
Începe în curând a doua etapă, urmatorul proiectul de construcție destinat pentru un alt grup de sate mici și izolate, destul de îndeparte de marile orașe. 
Prin urmare, pentru a începe următorul proiect de construcție :
Vind apartament in Municipiul Craiova, Piata Centrală.
De ani de zile este gol si nu intentionez sa-l închiriez niciodată. 
Cu banii obtinuti pe apartament voi construi o farmacie pentru mai multe sate din județul Olt.
Persoanele interesate imi pot trimite cerere de informații pe mail.
iulian.braniste@gmail.com

0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte neplacute si murdare vor fi sterse .