vineri, 1 februarie 2013

Mihai Gimpu dezvăluie amănunte despre averea sa şi propune liderilor AIE să se dezică de funcţii

Foto: noi.md
Liderul Liberal Mihai Ghimpu susţine, că singura soluţie ca Alianţa să funcţioneze în continuare este ca, liderii AIE să se retragă din funcţiile pe care le deţin, iar în locul lor să vină alţii. În cadrul unei emisiuni la EuroTV, Ghimpu a spus că atît în cadrul PLDM, cît şi în PD sînt persoane demne, care pot ocupa funcţia de prim-ministru şi cea de preşedinte şi prim-vicepreşedinte al Parlamentului, informează NOI.md.

“Acum există o singură soluţie. Ne retragem toţi trei plus Plahotniuc, pentru că ei sînt cocoşii şi în locul nostru delegăm alţii trei de la fiecare partid şi ei conduc, discută şi astfel începem să rezolvăm problemele. Ce credeţi că noi sîntem cei mai deştepţi? Să vină alţii să “rulească” şi o să vedeţi că o sa fie mai bine. Cînd te vezi unul cu altul e alta. Da cel mai bine ar fi să se dea jos aşa cum am făcut eu”, a sugerat Mihai Ghimpu.

De asemenea, liderul PL, a negat faptul că ar fi “în buzunarul lui Plahotniuc”, specificînd, că dacă acest lucru ar fi avut loc, nu locuia în prezent într-un apartament cu două odăi.

„Eu din antreu pășesc direct în dormitor. Așa apartament am. Și ei spun că eu sunt hoț, că am business mare, că sînt a lui Pahotniuc. Dacă aș fi eu omul lui Plahotniuc trăiam în așa apartament?”, a spus Mihai Ghimpu .

Cearta în AIE a început după ce PLDM şi PCRM au refuzat să participe la şedinţa extraordinară a Parlamentului, în care urma să se discute demiterea lui Marian Lupu. Ulterior, Lupu a învinut cele două formaţiuni că pregătesc un acord secret.
 
Sursa: noi.md

0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte neplacute si murdare vor fi sterse .