duminică, 13 decembrie 2020

Mulțumim fiecăruia dintre voi pentrucă sunteți aici, pentrucă ați fost la vot . ALIANȚA PENTRU UNIREA ROMÂNILOR



Mulțumim fiecăruia dintre voi pentrucă sunteți aici, pentrucă ați fost la vot , pentrucă ați vorbit mai departe cu toți ai vostri, pentrucă sunteți o forță pe care sistemul actual din România nu și-o dorește.

Sunteți buturuga mică de care s-a răsturnat carul lor, da nu e carul cel mare.
Fiecare dintre voi ați făcut dreptate și este numai prima băîtalie dintrun sir de multe bătalii pe care trebulie să le ducem pentru dreptate pentru neamul romănesc și pentru recâstigarea dreptați pierdute si și pentru recâstigarea României noastre.
Dea bea acum începem construcția și avem nevoaie de oameni, ca tânarul Bogdan Velcescu, ca domnul primar Virgil Baciu, ca fiecare om de caracter din țara asta, avem nevoie în jurul AUR să costruim.



Luni suntem la Cotroceni și nu vom face, așa cum am anunțat așa cum v-am anunțat aici în piața Vasile Milea, vreo alianță, vreo coaliție de guvernare cu nici unul din partidele sistemului, din partidele care au fost pană acum la guvernare.
Nu ne aliem nici cu stînga nici cu dreapta. Din respect pentru voi am venit și după campania electorală și mergem peste tot unde am fost, ca să le mulțumim oamenilor să arătam că suntem altfel.

Nu-am opținut nici o victorie acum. Victorie este când România va fi iarăși mândră, va fi iarăsi mare, va fi țara de care să ne măndrim.
Bună ziua și bine v-am găsit, oameni de aur. Vă mulțumim de încredere în care ați avut-o în noi în ciuda tuturor minciunilor, că am fost cei mai acuzați în ciuda tuturor acuzțiilor care ni sau adus, de parcă noi eram cel mai mare pericol pentru România, ca suntem oamenii rușilor, ați vazut, ne-a atacat ambasada Rusiei , de bine ce suntem oamenii rusiilor, că ne vindem la PDS ,la PNL la iohanes.

Suntem la o saptamană după alegeri. Nu ne vindem la nimeni pentru că nu suntem de vănzare și trebuie să spunem că, o parte din ce în ce mai mare dintre români, nu se vinde, nu este de vănzare , și este vacinată împotriva manipulării și înpotriva minciunii De cinci zile doar despre AUR se vorbeste. Pe toate posturile de televiziune suntem inamicul public numarul 1 pentru că le-am schimbat socotelile și o să le stricăm în continuare socotelile pentru ai obliga să facă lucruri concrete pentru poporul romăn.

Multumin că sunteți , mulțumim că ați fost și mulțumim că veți fi. Ce păreri de rau putem să avem ? Din 4 români care stiau de noi, care doar auziseră de noi, unul ne-a votat . Este extraordinar. Cum 40% din cei care au fost la vot auziseră de AUR. Am luat țara la pas și astazi am venit în fața voastră să vă zicem un simplu mulțumim!
Areusit prin munca voastraă în primul rând pentru că voi ați făcut ce nu au făcut televiziunile. Voi ați făcut să se audaă de AUR de la om la om, nu prin televiziuni, nu prin masmedia, de asta vom fi foarte atenți că vor încerca să ne cumpere. Nu au cu ce să ne cumpere au încercat până acum.

Da va ezista Iuda printe noi. Da, o să fie și uscaciuni. Dacă vad eu un caz de lucru ne drept, ies în fața, sanționez și-l esclud și o să fac asta. Să nu aveți dubii! Să nu vă apropiați de nici un leu. Nu faceți nici un compromis că vor veni mulți să ne cumpere, să ne compromită.

Tot ce am avut în viața asta am pus la bătaie în această luptă sfântă. Nu prin masini nu prin case o să dăinuim în memoria nepoților și stranepoților nostri. Trebuie să facem în sfârsit ceva pentru țară și avem uriașul avantaj că suntem singura formație în care românii își pun speranțele și poate face o scimbare pentru țară.
Putem doar să spunem un simplu mulțumesc pentru munca depusă de acești tineri extraordinari din ALIANȚA PENTRU UNIREA ROMÂNILOR. Felicitări tuturor românilor din diaspora care au votat ALIANȚA PENTRU UNIREA ROMÂNILOR.


Fonte : https://www.facebook.com/george.simion.unire

0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte neplacute si murdare vor fi sterse .