duminică, 4 mai 2014

PSD MILANO

Deși nu era intenția mea, se insista pe tema sa deschid o filiala PSD la Cinisello Balsamo s-o organizez si s-o coordonez cum consider mai bine de cuviinta.As fi preferat sa fiu un simplu consilier sau coordonator in cadrul PSD Milano .Si totuși ca întotdeauna ma consult cu Dumneavoastra pentru ca opinia publica, adică voi cei ce ma urmariti cu interes in tot ceea ce fac aveți mereu un cuvint de spus vizavi de orice acțiune pe care o întreprind. Activitatea mea se oglindeste mereu in studii si analize social-economice in baza cărora vin cu soluții de viitor in favoarea cetățenilor si a societății in care trăim. Nicidecum in favoarea mea personală! Cum sint mereu direct si la subiect este si un risc dat fiind caracterul meu de luptător indirjit așa cum afirma mulți care au renunțat sa mai lupte, "al cauzelor pierdute" bazindu -ma pe Diplomația de care am dat mereu dovada, încrezător in capacitatiile mele in intenția de a aduce un aport constructiv societății, o schimbare pozitivă in favoarea cetățenilor Romani. Drumu-i lung si anevoios dar nimic nu mai este imposibil in zilele noastre. Astept opiniile Dumneavoastra lipsite de orice fel de influente negative lăsînd la o parte răutatea invidia si jargoane ce nu ne caracterizează.Oameni buni ma consider marioneta propriului meu destin pe care mi-l modelez cu mîinile mele. La fel si Dumneavoastra.Viitorul ne aparține. Depinde cum doriți sa ni-l clădim. Va urez o duminica plăcută tuturor, si celor care fără sa ma cunoască, fără sa-mi studieze activitatea nu vor evita nici o secunda sa ma jigneasca GRATUIT! Mai devreme sau mai tirziu mulți dintre Dumneavoastra veți lăsa sa triumfe ratiunea eliberind-o din laturile ruginite ale unei Manipulări dezgustatoare.Fiecare are dreptul la o posibilitate sa demonstreze concret cea ce poate face in favoarea societății. Se zice ca ghiocelul nu aduce primăvara insa o prevesteate!Nu ma dau bătut pina nu voi aduce primăvara păcii in sufletele voastre ! Astept opiniile. Transmiteți mai departe postarea unde doriți si cum doriți lăsînd comentarii prin prisma bunului simt. Iulian Braniste

0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte neplacute si murdare vor fi sterse .