marți, 26 februarie 2013

Nicolae Botgros: “Sînt într-o formă foarte bună şi voi face spectacol”

Foto : noi.md

Celebrul dirijor al orchestrei “Lăutarii”, Nicolae Botgros, se simte bine şi este gata să uimească publicul cu un concert dedicat aniversării a 60-a a naşterii sale. Cu această ocazie, Botgros va aduna pe scena Palatului Naţional peste 60 de lăutari din toate generaţiile orchestrei.
„Pregătesc un concert de zile mari. Cel mai important este că am reuşit să reunesc în scenă mai mult de 60 de lăutari. Din start mi-am pus scopul să fie 60, dar au venit şi mai mulţi. Pînă la urmă vor fi cred că peste 70. Mă bucur că m-au ajutat colegii mei de breaslă”, a spus maestrul.

Alături de „Lăutarii”, pe scenă vor urca interpreţi de muzică populară din Moldova şi România: Ion Paladii, Lidia Bejenaru, Nicolae Glib, Nicolae Ciubotaru, Daniela Condurache, Nicu Iordan, Mariana Ionescu şi Benone Sinulescu.

Concertul va avea loc la 10 martie. Biletele costă între 150 şi 400 de lei.   NOI.MD

0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte neplacute si murdare vor fi sterse .