miercuri, 5 martie 2014

Voronin: Parcul meu de automobile de lux este o etapă a unui război negru împotriva PCRM

„Zilele acestea, presa şi internetul, practic, au fost invadate de imaginile cu automobilele scumpe şi de epocă din parcul „familiei Voronin”. Îmi pare rău, dar deja, cum au constatat colegii voştri jurnalişti, automobilele demonstrate pompos în presă şi atribuite lui Voronin s-au dovedit a fi nişte falsuri”, se arată în declaraţia lui Vladimir Voronin, citată de NOI.md cu referire la portalul informaţional „Grenada”. Ex-preşedintele Moldovei a precizat, în special, că „acestea sînt poze luate de pe site-uri germane, ce se ocupă cu vînzarea automobilelor. De acolo au fost preluate şi imaginile tuturor garajelor şi hangarelor. Singurul fapt adăugat de autorii acestor opere fotografice sînt numerele maşinilor. Cu ajutorul calculatoarelor de astăzi, înţelegeţi că este foarte uşor de făcut acest lucru”. „În ceea ce priveşte automobilele de epocă, aici e mai simplu. Acestea sînt maşini pe care mulţi ani eu, împreună cu prietenii amatori de automobile, le-am asamblat pe bucăţi. Colecţia a fost prezentată deschis de mai multe ori în cadrul expoziţiilor, care au adunat mulţi jurnalişti şi amatori ai automobilelor din perioada sovietică, a relatat politicianul. În valoare bănească, atunci acestea costau destul de puțin, deoarece a fost asamblată piesă cu piesă, pe bucăţi. Eu am mai spus-o şi o spun şi acum că sînt foarte mîndru de această colecţie neobişnuită. Mai mult, intenţionez să o transmit statului”, a explicat interlocutorul. NOI.MD

0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte neplacute si murdare vor fi sterse .