marți, 26 martie 2013

Voronin și Filat s-au întîlnit în secret

Foto : inprofunzime.md
Liderul Partidului Comuniștilor, Vladimir Voronin, a avut două întîlniri cu liderul Partidului Liberal Democrat, premierul în exercițiu Vlad Filat. Despre aceasta a mărturisit în cadrul unei emisiuni la TV7 Vladimir Voronin, relatează NOI.md.
Ezitînd să facă referiri la subiectul discuției, Vladimir Voronin a spus că întrevederile au avut loc cu o lună în urmă, înainte de data de 5 martie, cînd Guvernul a fost demis.

Totodată, liderul PCRM susține că nu ar fi împotrivă să se întîlnească și cu liderul PD, Marian Lupu, cel din urmă însă îl evită. “Înainte de demiterea Guvernului, liberal-democrații aveau nevoie de noi. Am vrut să mă întîlnesc și cu Lupu, chiar de două ori am venit singur cu propuneri, iar el pe mine mă evită chiar și în Parlament. Cînd eu intru pe o intrare, ei intră pe alta. Din Partidul Democrat m-am întîlnit cu Diacov”, a spus liderul PCRM.

Acordul AIE-2 a fost denunțat de PLDM pe 13 februarie curent. La scurt timp, PCRM și PD au votat împreună pentru demisia Guvernului prin moțiune de cenzură. În prezent, membrii fostei AIE poartă negocieri în vederea elaborării unui nou acord AIE-3.


Sursa: NOI.MD

0 commenti:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte neplacute si murdare vor fi sterse .