sâmbătă, 29 decembrie 2012

Deputatul Liliana Minca vrea incaltaminte pentru orfani, manuale gratis si legea ilicitului

In cadrul unei emisiuni televizate,  în care s-a abordat problema coabitării politice a celor care au câştigat alegerile, deputatul PP-DD Liliana Mincă a subliniat care sunt problemele reale ale celor care au votat schimbarea în România. „Interesele acum, în lumea politică, sunt cu totul şi cu totul altele. Eu am crezut că într-adevăr vor să scape de Traian Băsescu. Cum aţi văzut, după acel acord de coabitare, nu-şi doresc asta. Dar mai mult decât acest aspect, pe mine mă preocupă problemele celor mulţi, care mă roagă să demarez o campanie pentru a le duce de încălţat copiilor din diverse orfelinate. Mă preocupă o problemă care îi doare cu adevărat pe părinţii care au copii în şcoli, părinţi care nu sunt bogaţi. Marea majoritate sunt săraci. Oamenii aceştia îşi doresc ca pe site-ul Ministerului Educaţiei să găsească manuale pe care să le descarce gratuit ca să nu mai dea bani în fiecare an pentru manualele copiilor. Şi mă mai preocupă un lucru. Mă interesează ca cei din judeţul Botoşani să nu plătească taxe şi impozite şi să rămână în zăpadă cu copii mici de un an şi să trebuiască să îi scot eu de acolo. Eu am un pachet de legi, împreună cu colegii mei, parlamentarii din PP-DD  care nu vor pleca nicăieri, la niciun partid. Nu au de ce să plece. Oamenii ne-au trimis în partid să le reprezentăm interesele şi în niciun caz să reprezentăm interesele celor care ne conduc în momentul ăsta. În cazul nostru, interesul poporului este mai presus de orice alt interes”, a declaarat deputatul botoşănean Liliana Mincă la emisiunea televizată Talk B1TV, ieri, 27 decembrie 2012. Dealtfel, două ore mai târziu, pe un alt post de televiziune, Liliana Mincă a explicat că grupul parlamentar PP-DD va promova cât de curând legea confiscării averilor ilicite şi că, astfel, vor exista bani pentru programe şi politici sociale, pentru sprijinirea reală a celor mulţi şi necăjiţi.

lilianaminca.ro facebook

adaugama pe facebook 

Un comentariu:

  1. Vreau s.a o vad si p asta confiscarea averii este tare legea credeti ca o s.a treaca de parlament...ramane usl fara bani:)))

    RăspundețiȘtergere

Cuvinte neplacute si murdare vor fi sterse .