Populația este chemata să reclame încălcarea drepturilor de consumator


Foto: gov.md

S-a
lansat Centrul de Asistență a Consumatorilor (CAS) din regiunea de
Centru, anunță Centrul de Analiză a Corupției (CAPC). CAS este o
structură neguvernamentală, care va oferi servicii de informare și
consultanță consumatorilor și agenților economici.

Intr-o
conferință de presă la IPN, expertul Viorel Pîrvan a afirmat că
specialiștii Centrului vor acorda consumatorilor servicii de informare,
de consultare și asistență juridică primară. Tot aici, populația va
primi ajutor în a se adresa autorităților competente pentru a-și putea
apăra drepturile de consumator.

Cei de la Centrul CAS vor fi
sesizați de fiecare datăcînd consumatorii vor reclama cazuri de
comercializare a produselor alimentare contrafăcute sau periculoase. CAS
deține un laborator care permite efectuarea testelor specializate
pentru a depista produsele contrafăcute sau cu termenul de valabilitate
expirat.

Președintele CAPC, Galina Bostan, a menționat ca
cetățenii moldoveni vor avea parte de produsele pe care le merităși de
ei depinde dacă situația se va îmbunătăți, deoarece acum pot contribui
la acest lucru prin reclamarea încălcărilor pe care le sesizează.

Adresa
CAS Centru: str. Sfatul Tarii, 27, of.6. Program: de luni pînă vineri,
între orele 9.00 și 18.00. Linia fierbinte privind drepturile
consumatorilor – (022) 233 200. Anterior a mai fost deschis un centru
similar la Bălți, iar la 9 decembrie va fi lansat al treilea centru la
Cahul.

Lansarea CAS Centru face parte dintr-un proiect susținut de Fundația Est-Europeană.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte neplacute si murdare vor fi sterse .

Postări populare

Ultimele comentarii